Орієнтований план підвищення кваліфікації
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради
Ліцею № 51 ім. І. Франка ЛМР
від 24.12.2021р. (протокол № 3 )
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педпрацівників Ліцею № 51 ім. І.Франка ЛМР у 2022 році
Загальна кількість педагогічних працівників, які підвищуватимуть кваліфікацію – 71 особа.
№ з/п | Тема (напрям найменування) | Суб’єкт підвищення кваліфікації | Кількість педагогічних працівників | Примітка |
1 | Пошуково-дослідницька діяльність у початковій школі як інструмент інтегрованого курсу | ЦПРПП | 8 | |
2 | Тренінгові технології для інклюзивного навчання як інструмент професійного зростання педагога | ЦПРПП | 9 | |
3 | Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти | ЛОІППО | 6 | |
4 | Нові орієнтири у формуванні навичок ефективної комунікації в роботі педагога-вихователя | ЛОІППО | 2 | |
5 | Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія, практика) | ЛОІППО | 1 | |
6 | Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти | ЛОІППО | 1 | |
7 | Додатки Google в діяльності вчителя. Використання онлайн-ресурсів для організації дистанційного навчання | ЦПРПП | 1 | |
8 | Як навчати дітей покоління Альфа: корисні поради для вчителя | ЛОІППО | 1 | |
9 | Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням | ЛОІППО | 2 | |
10 | Арт- терапевтичні техніки як метод та інструмент психопрофілактики та психоедукації | ЦПРПП | 1 | |
11 | Інклюзивне навчання в закладах освіти : виклики, перспективи, кращі практики | ЦПРПП | 20 | |
12 | Особливості викладання математики в 5 класах | ЦПРПП | 3 | |
13 | Медіаграмотність – як освітня компетентність вчителя інформатики | ЦПРПП | 1 | |
14 | Розвиток шкільної біологічної освіти в умовах сьогодення | ЦПРПП | 1 | |
15 | Використання Google додатків для організації змішаного навчання | ЦПРПП | 1 | |
16 | Гіперактивна дитина в класі | ЛОІППО | 1 | |
17 | Професійний розвиток учителя англійської мови в умовах впровадження НУШ | ЛОІППО | 1 | |
18 | Підприємливість та фінансова грамотність | ЛОІППО | 2 | |
19 | Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання німецької мови в 5-6 класах Нової української школи | ЛОІППО | 2 | |
20 | Підготовка вчителя англійської мови до робот з учням в умовах комунікативно-діяльнісного підходу | ЛОІППО | 1 | |
21 | Конфлікти у професійній діяльності педагога та конструктивні шляхи їх вирішення | ЛОІППО | 1 | |
22 | Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу | ЛОІППО | 4 | |
23 | Інклюзивна освіта | ТОВ «Всеосвіта» | 1 | |
24 | Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови НУШ | ЛОІППО | 1 | |
25 | Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики в Новій українській школі | ЛОІППО
| 1 | |
26 | Тенденції навчання хімії в Новій українській школі | ЛОІППО | 1 | |
27 | Технології змішаного навчання на уроках фізики та астрономії в Новій українській школі | ЛОІППО
| 1 | |
28 | Навчання з інтегрованих курсів «Природничі науки» та «Пізнаємо природу» в НУШ | Інститут педагогіки НАПН України | 2 | |
29 | Навчання математики в Новій українській школі | Інститут педагогіки НАПН України | 2 | |
30 | Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики | ЛОІППО
| 1 | |
31 | Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека, добробут» у Новій українській школі в 5-х класах | ЛОІППО | 1 | |
32 | Class Learning Book – інструментарій шкільних уроків природничих дисциплін | ЛОІППО | 1 | |
33 | Здоров’язбережувальне освітнє середовище в сучасній школі | ЦПРПП | 1 | |
34 | Практичні аспекти впровадження інновацій у процес фізичного виховання. Інклюзія | ЦПРПП | 2 | |
35 | Поведінкові проблеми та шляхи їх вирішення | ЛОІППО | 1 | |
36 | Професійний розвиток учителя образотворчого мистецтва в умовах упровадження Нової української школи | ЛОІППО | 1 | |
37 | Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах Нової української школи | ЛОІППО | 1 | |
38 | Виховання культури безпечної поведінки учнів у всесвітній мережі Інтернет | ЛОІППО | 1 | |
39 | Онлайн ресурси та додатки Google для роботи бібліотекарів закладів освіти | ЦПРПП | 1 | |
40 | Діяльнісний підхід до навчання української мови в 5-6 класах Нової української школи | ЛОІППО | 2 | |
41 | Діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах Нової української школи | ЛОІППО | 1 | |
42 | Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи | ЛОІППО | 1 | |
43 | Громадянська та історична освіта:: діяльнісний підхід до навчання історії в 5-6 класах за модельними програмами Нової української школи | ЛОІППО | 1 | |
44 | Розвиток професійної компетентності соціального педагога в закладі освіти | ЛОІППО | 1 | |
45 | Професійний розвиток шкільного бібліотекаря в умовах упровадження Нової української школи | ЛОІППО | 1 | |
46 | Цифровий простір учителя в Новій українській школі | ЛОІППО | 2 | |
47 | ЗНО з української мови та літератури | ГС «Освіторія» | 1 | |
48 | Інклюзія та інновації в навчанні | ТОВ «На урок» | 1 |
Голова педагогічної ради Ірина СИНЯВСЬКА
Секретар педагогічної ради Л. ВАЛЬКОВСЬКА